יום כלה חוגגים ב: ספא כשר בהרי העיר הקדושה, ירושלים!

תוכן הענינים

היום המיוחד מכל הימים, המבורך מכל הימים, הטהור מכל הימים, עתיד להגיע. יום חתונתך, לאישך היקר, האדם שיחלוק עמך חיים שלמים, יקים איתך משפחה, ילמד עבורכם, יתמוך בכם, יעצים אתכם, בעלך לעתיד!

כמה התרגשות, כמה אהבה בלב! וכולם, יחד איתך, חולקים את כל הטוב הזה. מתארגנים, קונים את השמלות, החליפות, העניבות, הנעליים, לאותו היום המיוחד, יום חתונתך.

ובתוך כל ההתרגשות, ההכנות והעוצמה של היום המיוחד, את ניצבת מול עצמך ומייחלת לרגע אחד קטן בו כולו יהיה רק שלך.

להתייחד עם עצמך, לברך את משפחתך החדשה ואת כל סובבייך ואוהבייך, להירגע ולהודות לבורא עולם, בדרך מיוחדת שלא כמו בכל הימים, על השגחה פרטית.

היכן תוכלי לעשות זאת? בוודאי שניתן לבצע זאת בכל מקום, אך ישנו מקום אחד מיוחד, מלא בקדושה וטהרה שכל כולו קיים אך ורק עבורך (ועבור כמה חברות אם תחפצי בכך), פינוק בספא כשר בהרי ירושלים הקדושה שלנו!

יום כלה – ספא ירושלים

דמייני לעצמך יום מיוחד שכזה, בו את מגיעה לבד או עם מקבץ חברות קרובות, לספא מיוחד בהרי ירושלים. בקבלה, תקבלו חלוקי מגבת, כפכפים וכיבוד קל כשר להירגעות מהדרך.

מוזיקה דתית נעימה תנגן ברחבי הספא ותנעים את שהותכן, ואתן שם לבד. כל המקום רק בשבילכן, ללא אנשים נוספים, לפרטיות וצניעות מוחלטת.

בזמן זה, תוכלי ליהנות ממגוון המתקנים בספא אשר יגרמו לך להתייחד עם עצמך ומחשבותייך, לפנות לאלוקים ולהודות לו על כל הקיים בחייך ועל כל העתיד לבוא.

טיפולי הספא:

  1. סאונה רטובה: בחדר המחומם, מלא האדים, תוכלי לשבת במשך 15 דקות, לשאוף אוויר מלא ביראות לריאותייך ולהרהר על חייך החדשים. איך תירצי שהם יראו? כיצד תעצימי את אישך? מה עוד את צריכה ללמוד?
  1. סאונה יבשה: על דרגשי העץ, בחדר החם, תוכלי לשבת ולהתפנק מהזעה הממיסה רעלים מצטברים ברקמות הגוף. ועל הדרך, תוכלי לחשוב על המשפחה שאת הולכת להקים, על אופן חינוך ילדייך, על ההישיגים שהם הולכים לכבוש ועל המשפחה כולה שאת הולכת להקים בישראל עם אישך היקר. 
  1. ג'קוזי ספא: באמבטייה מלאה בזרמי עיסוי נעימים לגוף, תוכלי לעצום עינייך ולהביט אל תוך נפשך. להתייחד עם מחשבותייך ועם האל ולהודות לו על כל אשר עשה עבורך בעודך נושמת אוויר הרים צלול כיין לראותייך ונרגעת לחלוטין. 
  1. עיסוי המתבצע ע"י מטפלת: אין ספק, היום המיוחד, יום חתונתך נותן אותותיו. מעט לחץ מתחיל להשפיע על הגוף ועלייך לשחררו לקראת היום הגדול. עיסוי שרירי הגוף והפגת הלחצים ע"י מטפלת, ברמה הגבוהה ביותר, יוכלו להעניק לך הרפייה מוחלטת (דקות לבחירה)
  1. מקלחת קרח: כשתסיימי את יום הפינוק המיוחד הזה, תיכנסי למקלחת קרה כקרח. מקלחת אשר תמתח כל רקמה בגופך, תגרום לך להיראות רעננה וזוהרת ותעניק לך התרוממות נפש של ממש!

חשוב שתדעי!

צניעות וכשרות: במתחם הספא, הצניעות הינה ערך עליון לפיה אנו פועלים להפרדה מוחלטת בין נשים לגברים. ביומך המיוחד לא תפגשי באנשים נוספים, אלא אם תחפצי לפגוש בנשים נוספות.

הזמנת ספא: השהייה בספא הינה לשעתיים ומעלה, לפי רצונך האישי במחיר נוח במיוחד. ניתן להזמין חברות נוספות + חבילות ספא מותאמות לרצונכן האישי.

כיבוד: כיבוד קל בכשרות מלאה לנוחיותך במתחם הספא.

מוזיקה: בספא תוכלי למצוא מערכת שמע באמצעותה תיהני ממוזיקה דתית רכה אשר תנעים את שהותך.

אם הגעת לכתבה זו, ככל הנראה את מתקרבת ליום הגדול. אנו רוצים לאחל לך מכל הלב והנשמה, מזל טוב! שתזכי להקים בית שמח וברוך ילדים בישראל!

ששלום בית ישכון בביתך ותזכו לפרנסה טובה ואריכות ימים, אמן! 

נשמח לארחך ב"ספא בהר", ספא מפנק הטוב ביותר בהרי ירושלים, רגע לפני היום המיוחד.

×

שיחת ווטסאפ

השאירו פרטים ונחזור בהקדם